.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادعای دوباره این بار از سوی وزیر نیرو :
عزم راسخ برای انتقال آب خزر به سمنان
باید با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری‌های غیردولتی و همچنین حمایت‌های دولت بتوانیم طرح انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان را اجرایی کنیم.
عزم راسخ برای انتقال آب خزر به سمنان

وزیر نیرو از افزایش 200 درصدی میزان بارندگی‌ها در کشور در ماه‌های اخیر خبر داد.

به گزارش شمال ، مجید نامجو ظهر امروز در حاشیه سفر به شهرستان دامغان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای مهرماه سالجاری که سال آبی در کشور آغاز شده، بارش خوبی را در نقاط مختلف شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: تا روز گذشته 33 میلیمتر بارش در کشور ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 11 میلی‌متر بود، 200 درصد افزایش بارش در کشور رخ داده و امیدواریم امسال از نظر تأمین منابع آب سال خوبی باشد.
وی همچنین افزود: در رابطه با وضع میانگین دراز مدت بارندگی‌ها نیز به رشد 57 درصدی دست یافته‌ایم و امیدواریم بارندگی‌های مناسبی که امسال آغاز خوبی داشت، ادامه پیدا کند تا بتوانیم از دوره خشکسالی دراز مدتی که در کشور پیش آمده است، عبور کنیم.
وی همچنین با اشاره به اهداف سفر خود به شهرستان دامغان گفت: در این سفر تصفیه خانه آب شربی که در دولت نهم کلنگ‌زنی شد و بازدیدی در اوایل کار دولت دهم از آن داشتیم، به بهره‌برداری رسید.
وزیر نیرو گفت: تصفیه خانه آب شرب دامغان در روز فرخنده عید سعید غدیر با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان و کارشناسان برای بهره‌برداری تقدیم مردم دامغان شد.
وی همچنین با اشاره به دومین هدف از سفر خود به شهرستان دامغان که برگزاری نشست بررسی نحوه انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان است، در این باره گفت: امروز در این سفر تیمی از مسئولان که مطالعات اولیه این طرح را انجام داده‌اند، در این باره گزارشی ارائه کرده‌اند و بحث خوبی در رابطه با بررسی مشکلات و پیش‌بینی منابع مالی اجرای این طرح انجام شد.
نامجو ادامه داد: باید با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری‌های غیردولتی و همچنین حمایت‌های دولت بتوانیم طرح انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان را اجرایی کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م-ن 24 آبان 1390
ریس جمهور قبلی آب زاینده رود راخشک کرد تام دم یزد مشکل نداشته باشند این آقا هم میخواهد آب دریای خزررا به دامغان ببرد این نکته رایاد آوری بکنم طرح انتقال آب به گلستان سی ساله شد هنوز مطاله آن به پایان نرسید
نا شناس 24 آبان 1390
نمایندگان... مازندران مشغول اس ام اس دادن برای رای جمع کردن هستند....
نا شناس 25 آبان 1390
نماينده هاي مازندران چكارميكنين!!!!؟؟؟ مسئولين ما هم كه يك پاكارشناسند! باهمين ايده كارشناسي خودشون درياچه اروميه رو خوشكوندن حالا هم چشم دوختن به درياچه مازندران !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟بابا يك كم به خودتون بيايد.
نا شناس 25 آبان 1390
نمایندگان مازندران دارن زحمت می کشند عرق میرزن تا قانون ماداملعمر کردن حقوقشان تصویب کنند
مختار 25 آبان 1390
بعبارت دیگر کویر سمنان با دریای خزر جابجا میشود.بگوئید کویر مازندران و دریای سمنان. به نمایندگان فعلی مازندران خسته نباشید میگویم .هاهاهاهاهاهاها!!!!!!
شجاعی 3 اسفند 1390
ما عرضه استفاده از امکاناتمون را نداریم بزاریم حداقل دیگران استفاده کنند تا حداقل شاید خیری هم به ما برسه.مثل صنعتی شدن سمنان که خیرش به ما رسید و ما هم شاغل شدیم.البته با مردمانی بهتر از .........
اکبری 3 اسفند 1390
نمایندگان خوزستان بعد از اعتراض مردم مازندران برای این طرح تهدید کردند که ما هم دیگر اجازه استخراج نفتمان را نمی دهیم آخه نفت مثل آب نیست که با یک باران برگرده.خسیس ها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.394 seconds.